top of page

מתנות סוף שנה- עם ערך שאפשר גם אחרת: להתרגש, לפתוח עטיפה, לגלות מתנה, חוויה



בלי ששמנו לב, סוף השנה כבר כאן. בין החגים, הקורונה, הסגרים, מבצע "מגן החומות", עוד מעט נמצא את עצמנו מזילים דמעה קלה מול תמונת המחזור של הילדים והילדות, אולי אפילו נשב על כסאות קטנטנים, במסיבת סוף שנה, עם מצלמת הנייד בהיכון, לתפוס את הרגעים. ההתרגשות בשיאה.

לא משנה אם יש לכם ילד או ילדה בגן / בבי"ס, איכשהו לקראת סוף חודש מאי, פתאום יורד האסימון, שהשנה נגמרת ואז... כל האקשן מתחיל: מתכננים פעילות סוף שנה מגבשת בין הורים וילדים, המון דיבורים באוויר: האם זה יהיה פיקניק בפארק, או הפעלת בועות סבון, אולי מתנפחים או דווקא חגיגה ספורטיבית וגם מתחילים להתלבט מה לקנות לילדים? הרי בינינו, זה הדבר הכי כיפי כי מי לא אוהב מתנות?... לרוב זה שיח של נציגי הועד או הגננת, אבל גם ההורים מעורבים בסוף, בדרך לא דרך.

לפני שבכלל נתחיל לחשוב, באיזה סוג מתנה כדאי לפנק את הילדים, יש כמה שיקולים מרכזיים בבחירת המתנה:

1. גיל הילד/ה - השיקול הראשון בבחירת המתנה, הוא התאמה לגיל. יש הבדל בין קניית מתנת סוף שנה למסיימי/ות גן טרום חובה או לכיתה ג'.

גילאים שונים-העדפות שונות.

2. תקציב- כמה כסף יש לכם כוועד להשקיע? לרוב תקציב מתנת סוף שנה הוא עד 50 ₪ למתנה.

3. האם הילד/ה שלכם עולה לכיתה א'? אם כן, גם זה שיקול. משום שלרוב לילדים שסיימו גן ונפרדים מהחברים, רוצים לקנות מתנה קצת אחרת, כזו שקשורה לשנת הלימודים הקרובה.

4. מתנות תלויות עונה- יש משהו משמח בלקנות מתנות לקיץ. שיתאימו לים ולבריכה.


מתנת סוף שנה לא חייבת להיות שוב כובע עם שם / בקבוק ממותג / מגבת עם שם. הטיפ הכי חשוב שלנו לקניית מתנת סוף שנה הוא להסתכל עליה כמו הילדים, מהמבט שלהם.

לחשוב מה הן אוהבות? מה הכי ישמח אותם?

הילדים שמים דגש על נראות המתנה. הם אוהבים לקבל מתנה, ארוזה יפה, כזו שמעוררת סקרנות לגלות מה מסתתר בפנים ולהתרגש. הם אוהבים להסיר את העטיפה, לפתוח את המתנה ולהרגיש מיוחדים.

גם כמתנת סוף שנה אפשר (ורצוי) לקנות מתנה עם ערך.


הימנעות מחלוקה למתנה מגדרית

מכירות את זה שאתן קונות לילדי הגן בקבוק שתיה או כובע ובלי לשים לב, מחלקות לצבעים, סופרות כמה בנים וכמה בנות יש בגן? מבדילות בין כחול או הוורוד? הדרך הכי טובה להימנע מהחלוקה המגדרית הזו היא לקנות מתנה אחידה, לכל ילדי וילדות הגן והכיתה.


כשאנחנו קונות: בקבוק / כובע / מגבת עם שם הילד- אמנם נשארת מזכרת אבל הילדים רוצים חוויה.


בעיקר אם אתם הורים לילד שני ומעלה, נסו לחשוב כמה מגבות מתחבאות אצלכם בארון, על הבקבוקים במגירה, הכובעים עם שם הילד/ה - עד כמה באמת יש להם שימוש בהמשך? בינינו, כנראה לא הרבה.


הגיע הזמן לצאת קצת מהקופסה ולחשוב אחרת, לבחור מתנה שהילד יתרגש ממנה, מתנה שתהיה שימושית ולא סתם תשכב בארון או תעלם.


אז לכבוד סוף השנה המתקרב, ריכזנו כאן כמה המלצות למתנות סוף שנה (שמתאימות כמובן גם לאורך כל השנה). כל מתנה מגיעה ארוזה, עם שקית נפרדת לכל ילדה וילדה. אפשר להוסיף מדבקת שם בכדי שהם ירגישו שקניתם במיוחד עבורם. והכי חשוב - פתק החלפה (ללא הגבלת זמן). גם אם לא קלעתם בול, תמיד אפשר להגיע אלינו לחנות ולבחור מתנה אחרת שתשמח במיוחד.


מתנות סוף שנה לים ולבריכה

הקיץ כבר כאן ואחת המתנות המבוקשות היא מזרן ים מעוצב ומגניב. יש מספר דגמים לבחירה: פופקורן, גביע גלידה, ארטיק ועוד. רעיון נוסף למתנה הוא הטריפלט -כלי מגניב למים שמשמש גם כמגרפה, גם כמסננת, וגם כאת חפירה. במקום ללכת לים עם 5 כלים ולחזור עם 4 (כי תמיד משהו ילך לאיבוד) יש פריט אחד שווה שנותן מענה להכל.


מתנות לעולים לכיתה א'

אפשר למצוא אצלנו כלי כתיבה מגניבים או תיקי שרוך איכותיים עם ציורים של בע"ח. התיק יכול לשמש כתיק ספר או תיק קטן לטיול. התיקים גם מעוצבים וגם איכותיים.


חוברת מדבקות- במקום לקנות עוד חוברת הכנה לכיתה א', או כל חוברת למידה, אנחנו ממליצות על ערכות יצירה כיפיות לקיץ, עם מדבקות.

משחקי קופסא


לוטו, דומינו, משחק זיכרון. משחק קופסא המעודד משחק משותף וזמן איכות משפחתי הוא כיוון מקסים למתנת סוף שנה.


גם בתקציב של 20-50 ₪ אפשר לקנות מתנות יפות, איכותיות, שנראות טוב.

תמיד טוב לאפשר לילדים לבחור. לפעמים אין חיבור למתנה ובמקום להתאכזב נעים לדעת שאפשר להחליף אותה ולא נתקעתם עכשיו עם עוד פריט שיש לכם בכמויות ממנו. חישבו על עצמכם כהורים, איזו הקלה יש לנו כשאנחנו יודעים שגם אם נקבל מתנה שפחות מתאימה לילד/ה שלנו,


נוכל לקפוץ לחנות ולמצוא שם משהו שישמח אותו/ה.


מה חשוב לזכור?

אל תחכו לרגע האחרון. בהזמנת כמות גדולה, של 30-40 יחידות, כדאי להזמין חודש מראש, בכדי לוודא שיש מלאי, בכדי שנוכל להקדיש זמן לארוז יפה ולהדביק מדבקות שם אישיות. ואם אתן מתלבטות מה לקנות ואולי לא מצאתן באתר בדיוק את מה שאתן מחפשות - מוזמנות ליצור קשר טלפוני ונעזור לכן לבחור את המתנה בהתאם לתקציב, לכמות, לגיל הילדים ולכל הפרמטרים החשובים.


את המתנות המסחריות, השגרתיות והמוכרות, הרי תמיד אפשר לבחור.

אנחנו מציעות לתת צ'אנס למתנה אחרת.


ועוד משהו שכדאי לדעת:

בקנייה מעל 300 ש"ח משלוח חינם לנקודת חלוקה אחת.

בקנייה מרוכזת תינתן הנחה של 10-20% בהתאם למוצר.


הירשמו לניוזלטר שלנו שמלא במבצעים שווים, הנחות ומאמרים מעולם הצעצועים וקבלו 10% הנחה לרכישה הבאה באתר

בואו לשחק איתנו

איזה כיף לנו. ניפגש בהמשך

bottom of page