לפני כשנתיים וחצי, לאחר הפתיחה של סניף ״טומי ואניקה״ במוזיאון הטבע, חיפשנו עבורכם/ן בובות בד בדמויות של חיות, ורצינו למצוא את המוצר שיתאים לערכים שלנו כמו כפפה ליד מבלי להתפשר על נראות ועל טיב החומרים.
בובות ממש לא רגילות: עיצוב, איכות וערך מוסף
לשמחתנו מצאנו את מותג בובות הבד של WWF (World Wildlife Fund), שענה בדיוק על שלושת הקריטריונים שהצבנו לעצמנו בחיפוש – עיצוב, איכות, וערך מוסף – והחודש, לאחר תקופה בה המותג נמכר ברחבי הארץ, הוא נמכר בחנויות שלנו באופן בלעדי.
הארגון הבין לאומי WWF הינו ללא מטרות רווח שפועל למען שימור הטבע וחיות הבר. המניע לכל הפעולות שנוקט הארגון היא האמונה שעל ידי שיתוף פעולה רחב היקף אפשר להציל מינים בסכנת הכחדה, לשקם מערכות אקולוגיות, ולמצוא פתרונות שיאפשרו לאדם להמשיך לקבל מן הטבע משאבים מבלי להסב לו נזק בלתי הפיך.
כשמצאנו את הבובות של WWF, הבנו שאנחנו בידיים טובות.
הבובות עשויות מקטיפה נעימה ואיכותית והמילוי שלהן הוא חומר שעשוי מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. כשתִרכשו בובה של WWF, חלק מהסכום שתשלמו ייתרם לארגון, שיעביר אותו לאחת ממאה הנציגויות שלו ברחבי העולם, למטרת פעולות שימור שונות.
אנחנו גאות לשתף פעולה עם האג׳נדה של WWF, וחושבות שהיצורים הקטיפתיים מתיישבים לנו ממש טוב על המדף.
מגוון של בעלי החיים
ויש עוד דבר אחד שקרץ לנו כשמצאנו את המותג – המגוון המקורי של בעלי החיים. יש לנו בובות של סוריקטה, פלמינגו, עטלפים. בובות של תמנונים ולווייתנים, תוכים וקיפודים, דובי גריזלי ודובי פנדה, ועוד ועוד. כדאי להיכנס לחנות באתר ולהתרשם מהמבחר, או פשוט להגיע אלינו ולראות בעצמכם/ן.
עוד קצת על WWF – איך מובילים שינוי משמעותי בדעת קהל?
הארגון הוקם בשנת 1961, ופעילותו כיום נרחבת וכוללת הובלת שינויים בתחום החינוך, בדעת הקהל ובדעת מקבלי ההחלטות. דוגמא טובה להובלת שינוי בדעת הקהל היא קמפיין שהשיק הארגון ב2016, שמטרתו הייתה לשכנע אזרחים סינים להפסיק לרכוש שנהב, החומר ממנו עשויות שיני הפילים. באותו זמן ממשלת סין התכוונה לסגור בהדרגתיות את השוק המקומי לסחר בשנהב, ובזכות הקמפיין אסרה הממשלה בשנת 2017 את הסחר בשנהב. הקמפיין עודד שינוי של הנורמה החברתית סביב השימוש בשנהב, כלומר, השימוש בשנהב נתפס בהדרגה כשגוי, וכך חלה ירידה משמעותית בביקוש.
הארגון מונה כיום כמיליון תומכים, והוא פעיל בכמאה מדינות ברחבי העולם. הוא עוסק בשימור הטבע בשישה תחומים עיקריים: יערות, ימים, מקורות מים מתוקים, מזון, אקלים וחיות־בר.
התאהבתן כמונו בארגון ובמטרות הנפלאות שלו?
מוזמנות לרכוש את אחת הבובות המקסימות של המותג ולדעת שכחלק מהרכישה תרמתן גם למטרה טובה וחשובה.
Comments