top of page

מתנות מרוכזות לגן או לכיתה

כמה פעמים קרה לכן שנזכרתן ביום הולדת של ילד/ה מהגן ברגע האחרון ומצאתן את עצמכן מתרוצצות כדי למצוא מתנה? יש לנו פתרון מושלם עבורכן. וגם – אם כבר מתנה, אז איך לדייק אותה כך שתתאים בול לילד/ה.


כהורים לילדים החיים שלנו עמוסים והזמן שלנו יקר. משימה רודפת משימה, ועם יד על הלב – כמה פעמים קרה לכן שנזכרתן ביום שישי בצהריים או בשבת בבוקר שיש יומולדת לילד/ה מהגן? ואז מתחיל מרוץ מטורף, לחפש חנות צעצועים פתוחה ובין היתר לקוות שגם המתנה תתאים או לכל הפחות תהיה ראויה.

אם הסיטואציה נשמעת לכן מוכרת, יש לנו בשורה מעולה: אפשר להימנע מהמרוץ ואף לדייק את המתנה ולתת לה ערך מוסף.

יש לנו שני פתרונות שיאפשרו לכן להיות שקטות לאורך כל השנה בכל מה שקשור למתנות לילדי הגן. הפתרון הראשון הוא מתנות מרוכזות אחידות לכיתה או לגן, והפתרון השני הוא מתנות מרוכזות בהתאמה אישית לכל ילד/ה.


עשרות גנים וכיתות נהנו אצלנו בשש השנים האחרונות מהשירות המופלא הזה שגם מאפשר להורים להיות "בראש שקט" לפני כל חגיגה של הילדים, וגם יכולים להיות מרוצים מכך שהם מקבלים את המתנות הכי איכותיות שיש ועם הרבה ערך מוסף.

מתנות מרוכזות לגן, טומי ואניקה חנות צעצועים במרכז

אז איך זה עובד?


על מנת ליהנות מהשירות של מתנות מרוכזות לגן ולכיתה יש להתארגן על כך קודם כל בוועד הכיתתי ולהחליט על תקציב המתנה של כל ילד בשנה הנוכחית. בשלב השני צריך להחליט האם הפתרון הוא מתנות אחידות או מתנות בהתאמה אישית על פי אינפורמציה שתימסר לנו על כל ילד. חשוב לזכור שהתקציב למתנה למעשה חוזר אלינו מכיוון שגם הילד שלנו יקבל מתנה.


בשלב הבא, במידה ותבחרו בפתרון של מתנות בהתאמה אישית, פנו אלינו וספרו לנו על תחומי העניין וההעדפות המשחקיות של מי שחוגג/ת ואנחנו נרכיב עבורו/ה את שקית המתנות המושלמת!

אנחנו מקפידות לעטוף כל מתנה בצורה שונה זו מזו בכדי ליצור תחושה של ריבוי מתנות ולהגדיל את ההתרגשות אצל בעל/ת השמחה. בין אם נערכת מסיבה ובין אם לא, תמיד לקבל שקית של מתנות מהחברים זה כיף גדול.


היתרון הגדול של מתנות מרוכזות – צרכנות נבונה

לשיטת המתנות המרוכזות לגן או לכיתה יש מספר יתרונות בולטים וועדי הורים רבים כבר אימצו את הרעיון הנפלא הזה. אחד היתרונות הבולטים הוא הצרכנות הנבונה.

כמעט כל הורה מכיר את רגע פתיחת המתנות שאחרי המסיבה, ואת כמות "הקשקושים והשטויות" שהילד קיבל, וזה עוד בלי להזכיר את מספר המתנות הכפולות או כאלו שכבר יש לנו בבית ורק לשם ההחלפות של המתנות האלה יידרש יום עבודה שלם... המתנה המרוכזת מחזקת ומעודדת צרכנות נבונה, כזו שבה הילד/ה מקבל/ת בדיוק את מה שמתאים ומשמח ולא סתם כמות גדולה של מתנות. כל יש גם חיזוק למודעות אקולוגית וגם חשיבה על מה שנעניק במתנה. ואם לא קלענו בול בפוני, אז תמיד יש פתק החלפה, אבל גם במקרה של החלפה אז נלך להחליף רק בחנות אחת ולא להתרוצץ בין כמה חנויות.

בתרבות של השפע של היום יש חשיבות גדולה מאוד לדייק את הבחירות הצרכניות שלנו ולהעביר את המסר המדייק הזה גם לילדים ולילדות שלנו.

מתנות מרוכזות לגן, טומי ואניקה חנות צעצועים פתוחה בשבת

הסוד לדיוק מתנה עבור ילד או ילדה שחוגגים יום הולדת

ככל שנותנים לנו יותר מידע על הילד/ה כמובן שקל לנו יותר לדייק את המתנה. אם הילד אוהב פאזלים או משחקי יצירה וכדומה. אבל הרבה פעמים המידע שקיבלנו מאד בסיסי ולפעמים אנחנו גם לא יודעות אם המתנה מיועדת לילד או ילדה (וטוב שכך), אם למשל בחרו באפיק המתנות האחידות.

השיקול שמנחה אותנו בבחירת המתנות הוא שיהיה מבחר, שתהיה תחושה של הסרת העטיפות והתרגשות, ושיהיה מגוון. לדוגמה אם יש 5-6 מתנות, אז אחת מהן תהיה מתחום היצירה, אחת מתחום ההרכבה, אחת תהיה משחק דמיון, ואחת יכולה להיות פריט עיצובי לחדר. ננסה לכסות מגוון של תחומי עניין כשהכל כמובן תואם גיל. חשוב לציין שאנחנו תמיד בוחרות מתנות שהן ה'בסט סלר' שלנו, את הלהיטים הכי מומלצים והכי טובים.

מתנות מרוכזות לגן, טומי ואניקה חנות צעצועים בתל אביב

לסיום, למרות העובדה שהמומחיות שלנו היא בהתאמת המתנות, קיימת האפשרות לוועדים של גנים ובתי ספר שרוצים להגיע לחנות ולהיפגש עם הצוות ולבחור בעצמם את המתנות בכדי שתהיה אחידות. כמובן שכל המתנות יהיו עטופות יפה ועל אף שהמתנה לכל הילדים והילדות תהיה זהה עדיין התחושה המשמחת של לקבל מתנה תהיה משמעותית.


והבונוס, הצ'ופר הגדול של "טומי ואניקה" הוא הגדלת תקציב המתנות שלכם ועם תוספת מתנות מאיתנו בגובה של 10%-15% מהתקציב המקורי שלכם. לדוג', אם התקציב הוא 400 ₪ למתנה אזי המתנות יהיה בשווי של כ-450 ₪.


המודל של מתנות מרוכזות לגן או לכיתה עובד אצלנו מצוין כבר כמה שנים. אנחנו מקבלות תגובות טובות מההורים ומהילדים. התגובות שהכי חשובות לנו ותמיד מרגשות אותנו הן: "איך קלעתן בול", "הילד קיבל בדיוק את מה שהוא רצה", "הילדה קיבלה בדיוק את מה שהיא אוהבת" וההוכחה היא שמשנה לשנה עוד כיתות ועוד גנים מצטרפים לחוויית המתנות המרוכזות.


בימים אלו, עם פתיחת שנת הלימודים, מתארגנים וועדי ההורים בגנים ובכיתות וזה הזמן המושלם להצטרף לשירות הזה של מתנות מרוכזות, לקבל שקט נפשי ולדעת שבחרתם הכי טוב לילדים לכל השנה.


הירשמו לניוזלטר שלנו שמלא במבצעים שווים, הנחות ומאמרים מעולם הצעצועים וקבלו 10% הנחה לרכישה הבאה באתר

בואו לשחק איתנו

איזה כיף לנו. ניפגש בהמשך

bottom of page